Machine-Doll wa Kizutsukanai (Unbreakable Machine-Doll) Malay Dub Episod 6


Machine-Doll wa Kizutsukanai

Sinopsis
The Walpurgis Royal Academy of Machinart diasaskan bersama pembangunan "Machinart," mesin ajaib mampu memberi kehidupan dan kebijaksanaan untuk anak patung mekanikal kemudiannya dipanggil sebagai "secara automatik." Tujuannya: melatih dalang-dalang mahir untuk mengawal automatons, kerana tentera di seluruh dunia telah mula menggabungkan Machinart ke dalam pasukan mereka.

Selepas teruk gagal peperiksaan kemasukan akademi, Raishin Akabane dan bergerak secara automatik humanoid beliau Yaya mesti mengalahkan kalangan teratas seratus pelajar untuk mendapatkan hak untuk mengambil bahagian dalam parti petang, satu perjuangan untuk ketuanan antara dalang-dalang menggunakan automatons mereka. Yang berdiri lalu dikurniakan gelaran akses "Wiseman" dan diberikan kepada seni dilarang berkuasa.

Oleh itu, Raishin mencabar Charlotte Belew dan bergerak secara automatik dia Sigmund untuk bertarung, tetapi sebelum mereka memulakan, Sigmund diserang oleh pelajar lain. Setelah menyimpan lawannya dari assaulters mereka, Raishin membatalkan pertarungan tetapi terpaksa mencari cara baru untuk mendapatkan akses kepada Parti. Didorong oleh tragedi masa lalu, Raishin berperang bersama Yaya meningkat kepada bahagian atas dan menuntut gelaran Wiseman.

[Ditulis oleh MAL Tulis semula]

AMARAN: JANGAN SESEKALI MEMUAT NAIK SEMULA TANPA KEBENARAN ADMIN

>UNTUK MENONTON SILA LETAKKAN KATA LALUAN: asukikun99
>ANDA BOLEH IKUTI PERKEMBANGAN KAMI DI: https://www.facebook.com/AsukiSub-Malay-Dub-Sub-370456239981337/

Nota: Jika terdapat iklan anda boleh skip :)

Mirror: http://adf.ly/1kLkQU